Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy mě přijde, že kolem zákazu kouření v hospodách probíhá paralelní soutěž, kdo vymyslí blbější přirovnání, ale budiž.

Já jsem přesvědčen, že bych měl mít právo si otevřít hospodu, kde bude u vstupu třeba cedulka "Vážení hosté, v naší restauraci si můžete prdět podle libosti". A je jen na vás, jestli do takové hospody půjdete nebo ne. Stejně tak si můžu otevřít "Raperský bar", kde celou dobu bude "vyřvávat" pouze rap a je vaší věcí, zda tam půjdete nebo ne. Neznám nikoho, kdo by si šel sednout do takového baru s tetičkou na kafíčko a dožadoval se ticha, protože si chce s tetičkou popovídat. Vadí vám něco na provozování "mého" podniku nebo vám prostředí nevyhovuje? Fajn, tak běžte jinam. Pokud budu provozovat raperský bar, je mě jedno, jestli v okruhu 15 km není žádná kavárna, kde se dá v klidu posedět. Stejně tak by to mělo být s kouřením. Stejně tak mohu provozovat saunu, kdy lichý týden bude pro muže, sudý týden pro ženy. Opravdu se budete dožadovat, že máte právo tam jít kdy vy chcete?

Zakázalo se to zákonem, no tak dobře, svět se nezboří. Ale jak píší někteří níže, ve své podstatě se to již natolik usadilo, že zhruba 60% restaurací je nekuřáckých a každý si mohl v podstatě vybrat.

4 0
možnosti
Foto

:) chápu, měly to být spíše radioaktivní prdy způsobující dlouhodobím vdechováním rakovinu a další závažná onemocnění :) :) :)

0 2
možnosti
Foto

Protikuřácký zákon nepotřebným reliktem už je, protože společenský vývoj probíhá směrem k omezování spotřeby tabáku a to DOBROVOLNÉ, na základě lidského poznání. Na trhu už byl slušný počet nekuřáckých restauračních zařízení, který neustále rostl. Zákon je naprosto zbytečný, nejen, že se o něm jalově rokovalo několik let, ale naprosto brutálně se vlámal do soukromých prostor provozovatelů pohostinství.

4 0
možnosti
Foto

Ano, v celku souhlas, také nepovažuji současný protikuřácký zákon v celé své tvrdosti za šťasný. Dobrovolný přechod by byl super. Když jsem byl ještě kuřákem, tak jsem úplně běžně opouštěl stůl nekuřáků a šel si zakouřit ven nebo jinam, ikdyž jsme třeba seděli v kuřácké hospodě. Bylo mi nepříjemné kouřit na místě, kde to někomu vadilo.

V čem ale s vámi nemohu souhlasit je to, že se jedná o soukromé prostory provozovatelů. Pokud si někdo otevře/zřídí provozovnu čehokoliv pro veřejnost, tak se již jedná o částečně veřejné místo, na které do jisté míry platí i pravidla plně veřejného prostranství (bezpečnostní i společenská).

0 3
možnosti

Bude potřeba nějaký zákon proti prdění.

1 0
možnosti

Dobrý, ale když si někdo otevře hospodu a na dveřích bude mít nápis Prdění povoleno a u toho případně vhodné logo, vy do takové hospody polezete?

7 0
možnosti
Foto

Světe div se, ale do hospody nechodím sám a nepiji o samotě pivo na baru. Chodím tam za kamarády si popovídat a půjdu za nimi i do hospody, kde se bude prdět a bude mi to nepříjemné. Ano půjdu tam, protože neprdící hospodu mám daleko, nikoho tam neznám, nemají tam tak dobré pivo ani tak dobrou obsluhu, atd... Také je velice pravděpodobné, že hospodu opustím předčasně, protože mi prdění začne vadit natolik, že touha po dýchatelném prostředí bude větší, než přání být s přáteli na baru.

0 0
možnosti
Foto

Co kdybyste přestal trollit minusováním a zapojil se do diskuse pomocí argumentů? Jste tak velký zbabělec, že na to nemáte?

1 1
možnosti
Foto

před pár desítkami let reklama a americké filmy o kovbojích s cigárem frajersky visícím z koutku úst lidi přesvědčovaly, že je to IN a teď je to zas OUT8-o;-D:-) z toho by se jeden picl

5 0
možnosti

:-).....Máte pravdu ! Za ty prachy co poslanci berou musí přece vykázat nějakou činnost. Tak chrlí jeden stupidnější zákon za druhým. TeĎ jsem si na FB přečetl, že je v plánu vysokou daní postihovat auta starší patnácti roků ! já jako důchodce, který to mám ne cestu k lékaři a do obchodu, bych si měl pořídit nové autíčko, bratru za 200 tisíc. A prej na něj dají dotaci ! R^R^R^

8 1
možnosti
Foto

A95l43e17š 13P72r82a67g81e62r

14. 12. 2016 20:23

no, tak Vy jste tu taky chyběl ;-D Rv

4 5
možnosti
Foto

Díky, taky jsem měl takový pocit. :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS